Support

Welkom op de support pagina van ons elearning platform, wat vervelend dat je een probleem ondervindt.
Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen, zodat je zo snel mogelijk weer verder kan met je elearning.

Het lukt niet om in te loggen.

Dat is vervelend. Controleer de volgende dingen:

  • Gebruikt u het juiste e-mailadres? Bekijk goed met welk e-mailadres u geregistreerd bent voor de elearning.
  • Heeft u al een wachtwoord ingesteld via de ontvangen mail? Controleer dan op type fouten in het e-mailadres en wachtwoord.
  • U heeft nog geen wachtwoord ingesteld? Klik dan op de link in de mail die u van ons ontvangen hebt om een wachtwoord in te stellen.
  • Als u uw wachtwoord niet meer weet druk dan op “wachtwoord vergeten” op de aanmeld pagina.
U bent ingelogd maar het lukt niet om de elearning bij te wonen.
  • Controleer of het mailadres waarmee u een account heeft, hetzelfde is als het adres wat doorgegeven is aan de organisatie die de elearning geeft.
  • Had u al een account op ons platform? Dan kan het zijn dat u met een ander mail-adres bent geregistreerd door de organisatie. Wendt u zich dan tot de organisatie die de elearning geeft.
De video's in de elearning spelen niet af of haperen.

Zorg ervoor dat u een stabiele internet verbinding heeft, bij voorkeur bekabeld, verder sperlen de volgende dingen nog een rol.

  • Wij adviseren Google Chrome te gebruiken.
  • Zorg ervoor dat uw webbrowser up-to-date is.
  • Maakt u gebruik van een VPN? Sluit deze dan af en open de pagina opnieuw.

Hebben we je vraag toch niet kunnen beantwoorden?
Vul dan het onderstaande formulier volledig in en dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op,
zodat je snel weer door kan met de elearning

Supportformulier